Julepose -Bedre sent enn aldri...

Jeg har vært forferdelig sløv i det siste, både til å lage ting og tang og ikke minst til å få det ut på bloggen. Men nå har jeg altså tatt meg kraftig sammen, så her kommer det. Håper det faller i smak. :) Her har jeg dekorert en søt liten papirpose kjøpt på Scrappekjelleren. Mønsterpapiret husker jeg ikke i farten hvilket merke er, men det søte lille hjertet kommer fra Panduro, mens blingbokstaver- og hjerte er fra Scrappers choice. Det håndlagde grønne papiret er aldeles nydelig, og det ble kjøpt en eller annen gang jeg var en tur til leiligheten vår i Kivik. Jeg TROR den ble kjøpt på Netto i Simrishamn, men jeg er ikke helt sikker. For de som ikke er så bevandret i svensk geografi, så kan jeg fortelle at Kivik ligger i Simrishamns kommun i Skåne, i verdens vakreste område som kalles Österlen. Her snakker vi laaangt sør i Sverige, og på betryggende avstand fra harryhandlere på Svinesund. "Som Provance, fast bättre", påstås det. Jeg er absolutt ikke uenig. :) Fra Kivik er det ca 35 mil til Göteborg, 4,5 mil til Ystad og drøye 10 mil til Malmö. Fra Malmö er veien som kjent veldig kort over til København. Dagens reklame. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legger igjen en kommentar til meg. :)