Bestilling, betaling og frakt

Send en mail til scrapporilla@gmail.com med hva du ønsker å kjøpe.
Når jeg har funnet ut hva portoen kommer på sender jeg en såkalt "invoice" til mailen din via PayPal (PP). PP er en sikker, rask og enkel løsning for både selger og kjøper, og dere som ferdes på f.eks Ebay kjenner godt til PP allerede. Gjennom PP kan du betale med kort eller via kontooverføring, og det er gratis å registrere seg.
Hvis du mot formodning ikke vil benytte PayPal kan du forskuddsbetale via nettbank.
De vanligste portoprisene er 15 eller 20 kroner og gjelder Smartpostkonvolutt.
Det går f.eks 2 pk QK-dies i originalpakning eller massevis med charms/bånd o.l. i en konvolutt til 15 kroner.

Jeg kan dessverre ikka ta ansvar for sendingene etter at de er levert på Posten. Alternativet er Norgespakke med sporing og forsikring, men dette koster vesentlig mye mer.  (140 kroner for en liten Smartposteske, eller 170 for egenemballert opp til 10 kg.)  Du kan selvsagt hente tingene hos meg i Haugesund om du ønsker det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legger igjen en kommentar til meg. :)